BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 23, 2009

Cuti ku... Penuh dgn Suka Duka

cuti tuk, ada best.. ada x... aku cita yg x best lok lah.. yg x best nya, keja umah byk nak mmpus.. 8 igek subjek.. 8 igek lah keja umah tp x pa ku akan usahakan untuk menghabiskan nya,, ya,,, usaha terus ke hadapan.. yang best nya.. aku dpt on9 tiap hari,, heheheh..n aku dpt memilikinya.. haha.. ada jark..

tp cuti tok penuh dgn ujian dr Allah dan hasutan dr Syaitan,,, aku dpt rasakan iman ku dh turun,,.. Ya Allah, kau bantulah aku untuk meningkatkan iman ku.. arap2 lah dpt blit maktab laju2.. cnun, dpt lh aku meningkatkan iman aku.. sbb aku rasa di maktab.. aku rasa lbih terjaga iman ku.. kat cnun xda byk ilak gangguan syaitan sbb cnun xda byk kemudahan...
k lah ya jak lok,,,

0 comments: