BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 30, 2008

Demam Euro2008 di ntv7


Oleh Rozdan Mazalan

SETIAP tahun pelbagai acara disusun oleh stesen televisyen, ntv7 sempena meraikan kiraan detik pelancaran sukan paling gemilang di benua Eropah, Euro2008 di Austria dan Switzerland.

Selain menyiarkan 17 perlawanan secara langsung, ntv7 turut menganjurkan pelbagai aktiviti menarik berkaitan bola sepak termasuklah di pusat membeli-belah dan tempat tumpuan penggemar bola sepak.

Semestinya, penganjuran sebegini akan terus menyemarakkan semangat penggemar bola sepak.


Kejohanan Karnival Futsal ntv7 akan diadakan selama sebulan yang akan dimulai di lokasi pertama di pusat membeli belah One Utama di Damansara, esok, jam 11 pagi.


Menyusul selepas itu, program ini akan diadakan di Bangsar Village (8 Jun), The Curve (15 Jun) dan Pavilion (22 Jun). Penggemar bola sepak pastinya tidak mahu ketinggalan pelbagai aktiviti menyeronokkan ini.

Jika anda percaya anda boleh melakukan serangan bola seperti Cristiano Ronaldo atau mungkin lebih baik, Radar Speed Challenge adalah permainan terbaik bagi menguji tahap kuasa serangan anda.

Selain itu, jika anda berhasrat untuk menduga diri anda, sama ada anda mampu membuat sasaran seperti David Beckham, cubalah bermain permainan Target Football Challenge yang sentiasa menghasilkan keputusan yang tepat. Segala acara ini akan berlangsung di setiap lokasi karnival yang ditujui

Segala-galanya mengenai bola sepak dari pagi hingga malam dimulakan dengan program bicarawara, The Breakfast Show (TBS). Dapatkan keputusan Euro terkini daripada pasukan TBS di awal setiap Isnin hingga Jumaat jam 8 pagi kerana mereka akan memberikan perkembangan terkini bola sepak Euro2008.

Bagi isteri yang ditinggalkan suami yang gila bola, boleh menyaksikan program bicarawara Venus, di mana permainan yang dimonopoli oleh kaum lelaki ini akan dilihat dari perspektif seorang wanita pada setiap Jumaat 11.00 pagi mulai 30 Mei.

Fesyen dan pemain bola sepak yang tampan, serta lelaki yang tidak gemar pada sukan ini tetapi ada pula wanita yang menyukai sukan berkenaan menjadi koleksi topik menarik serta hadiah hebat menunggu penonton pada setiap Isnin hingga Jumaat pada jam 11.00 pagi.

Semua program yang dihoskan oleh Soo Kui Jien (sebagai Kapten), di samping tetamu jemputan dan peminat, The Arena menjadi grandstand yang pastinya dihargai oleh peminat bola sepak malah pada mereka yang baru mula meminati sukan itu.

Alamilah segala kemeriahan EURO 2008 yang dibawa khas Saluran Ceria Anda pada Jun ini. Untuk informasi lebih lanjut, layarilah www.ntv7.com.my.

0 comments: